Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopravní terminál Broumov
Jetmar, Jiří ; Ropek, Jan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh nového autobusového terminálu a rekonstrukce komunikace v ulici Nádražní ve městě Broumov.Práce se zabývá vhodným návrhem uspořádání autobusových zastávek.Součástí práce je návrh vhodného šířkového uspořádání komunikace v ulici Nádražní.Dále je řešen návrh parkovacích stání pro osobní automobily, úprava komunikací pro chodce a vhodné využití zbývajících ploch.
Návrh obytné zóny v Roudné
Votípka, Jakub ; Zenkl, Ondřej (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh obytné zóny v obci Roudné. Tato nová zóna poskytne prostor pro 132 nových stavebních parcel. Zóna je situována v jihovýchodní části obce Roudné, s rozlohou 10,58 ha, která je uzemním plánem pro tento účel vyčleněna. Součástí diplomové práce je také rekonstrukce části ulice Plavská, do které je zóna napojena. Jde o rekonstrukci autobusové zastávky, nový chodník a úprava vjezdu do obce.
Connection of streets in Holásky and Brněnské Ivanovice
Vajda, Ronald ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
This thesis deals with the interconnection of V holáskách and Brněnské Ivanovice streets. The aim of this work is to design a traffic-urban study of the BI-2 site according to the Draft Zoning Plan of the City of Brno. I focused on the suitability and method of connecting the streets V Aleja, Sladovnické, Jubilejní, Rolencově and the examination of the establishment of the railway stop Holásky. After studying the topography and elevation, I proposed various connections of these streets. I examined them in direction, width and height and on the basis of the results I proposed new suitable connections for different modes of transport. I then designed the layout of the plots and buildings on the basic traffic skeleton. A reasonable layout resulted in a population of 1,022. The population density works out at 101 inhabitants/ha. There are 38 % of public areas and 62 % of non-public areas. The results of this work allow for better decision making when processing further detailed documentation and deciding on the further use of the area. It is also beneficial that development site BI-2 is connected to the second development site Ho-2 by a footbridge that runs over the railway. The main result is that the connection of the streets is realistic and the establishment of a railway station is also possible.
Studie Dukelského náměstí v Přelouči
Mittermayerová, Anita ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rekonstrukce prostoru Dukelského náměstí a jeho okolí před nádražím ČD v Přelouči. Jedná se o úpravu chodníků a komunikací, návrh parkovacích stání a parkoviště. Řešení bylo zpracované v několika variantách na základě provedeného sčítání dopravy.
Revitalizace sidliště Padělky ve Ždánicích
Culek, Lukáš ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zpracování projektové dokumentace na revitalizaci části sídliště Padělky ve Ždánicích. Sídliště se nachází v severozápadní části obce. Ve stávajícím stavu sídliště disponuje 9 komunikacemi v zóně 30. Dvě komunikace byly již zrekonstruovány při první etapě. Stávající dopravní řešení sídliště je v současné době nevyhovující, a bez možnosti legálního parkování v normově požadované míře. Stávající komunikace vykazují velké poškození, jedná se o výtluky a trhliny. V rámci mého návrhu navazuji na už realizovanou I. etapu. Pro zlepšení dopravní infrastruktury bylo zrekonstruováno celkem 6 komunikací, dvě byly prodlouženy, což přineslo možnost objízdných tras a celkově zkvalitnění dopravy. Nově navrhnuté řešení legalizuje daná parkovací stání, a také navyšuje jejich počet, aby byl splněn normový požadavek. Současně dochází díky revitalizaci sídliště ke zlepšení prostředí pro obyvatele, čehož bylo dosaženo úpravou a doplněním vegetačních prvků jako jsou stromy, keře a záhony. Nedílnou součásti je výměna stávajícího mobiliáře a veřejného osvětlení.
Studie dopravního řešení lokality Vlnitá - Vyškovská v Brně
Glosová, Vanda ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je variantní řešení rekonstrukce místní komunikace v obytné zástavbě, která se nachází v městské části Brno-Slatina. V rámci práce byly navrženy tři varianty, které byly následně zpracovány formou studie. Cílem rekonstrukce je zejména šířkové sjednocení, nová skladba vozovky, ale také návrh organizace dopravy.
Rekonstrukce ulice B. J. Krawce v Chocni
Jetmar, Jiří ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh rekonstrukce komunikace v ulici Bj. Krawce v obci Choceň, která je nově navržena jako zóna 30. Je navrženo vhodného šířkového uspořádání a zajištění dostatečného množství parkovacích míst pro místní obyvatele s ohledem na vliv k životnímu prostředí. Dále je vyřešeno zklidnění dopravního proudu pomocí zklidňujících prvků (zpomalovací práh).
Návrh rekonstrukce ulice Húskova v Brně
Přívara, Jakub ; Rambousek, Martin (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování návrhu rekonstrukce ulice Húskova v Brně, která se nachází v městské části Černovice. V rámci rekonstrukce bude vyřešena statická doprava, cyklistická doprava, pohyby pěších. Projekt byl zpracován ve čtyřech variantních řešeních. Ve variantě A je kladen důraz na maximální počet parkovacích stání v podobě návrhu šikmých stání 45° s jízdou na místo vpřed, varianta B zohledňuje stávající stav, počet parkovacích stání a cyklistickou dopravou, varianta C ponechává stávající stav a úprava spočívá ve vyznačení vodorovným dopravním značením a ve variantě D je opět snaha o maximální počet parkovacích míst, ale s jízdou na místo couváním. Bylo provedeno zhodnocení variant a pro podrobné zpracování rekonstrukce byla vybrána varianta B.
Dopravně-urbanistické řešení Černé louky v Ostravě
Slowik, Jiří ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Práce si klade za cíl vytvořit dopravně urbanistickou studii, která povede k zatraktivnění celé oblasti, ať už pro stálé či migrující obyvatelstvo, převede dopravu tak, aby co nejméně kolidovala s návštěvníky centra, ale zároveň zachovala jeho dobrou dostupnost a podpoří rozvoj pěších a cyklistických tras v návaznosti na okolní území. Dopravně-urbanistické řešení bude pracovat s územním plánem a studií města Ostravy a zároveň zohlední výsledky architektonicko-urbanistických soutěží a studií na danou lokalitu. Důraz bude kladen na vytvoření ekonomicky rozumného řešení s návazností na budoucí vývoj lokality, etapizaci výstavby a rychlou realizaci.
Tišnov - dopravní řešení v lokalitě U starého hřbitova
Hněvsa, Filip ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navržení dopravní zóny 30 ve městě Tišnov. Hlavním důvodem je dispoziční upravení ulic Bezručova, Na Hrádku, Svatopluka Čecha, Chodníček, Hřbitovní a úrovňové křižovatky Svatopluka Čecha. Nově navržené místní komunikace mají zajistit bezpečnou jízdu v této řešené lokalitě a oddělení dopravního prostoru od přidruženého. V této práci je navrženo 6 variant, z toho je vybrána do větší rozpracovanosti pouze jedna varianta.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.